Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Διατροφή και διαφήμιση



Σύμφωνα με το Διεθνές Ινστιτούτο Διατροφικής Πολιτικής στις μέρες μας η πείνα, σε σύνολο 122 αναπτυσσόμενων χωρών, θεωρείται καθημερινό φαινόμενο. Σε 30 χώρες παίρνει ανησυχητικές διαστάσεις και σε 25 χώρες αγγίζει τα όρια του “συναγερμού”.

Ο υποσιτισμός δεν αφορά μόνο, όμως, τις φτωχότερες χώρες της Αφρικής και της Ασίας. Στις ΗΠΑ διανέμονται τρόφιμα σε περισσότερους από 50 εκατομμύρια ανθρώπους και πολλοί Αμερικάνοι καταφεύγουν σε διάφορα λαϊκά συσσίτια. Αντίστοιχα στην Ελλάδα, πολλά παιδιά στην Αθήνα, κυρίως, λιποθυμούν στο σχολείο από την ελλειπή διατροφή και αδυνατούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους. Γενικά υπολογίζεται ότι πάνω από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι στον πλανήτη πεινάνε.

Την ίδια στιγμή δαπανήθηκε, μόνο στην Ελλάδα, περίπου 1δις ευρώ για διαφημιστικά μηνύματα, ενώ τα χρήματα που δίνονται ετησίως στις διάφορες διαφημίσεις ξεπερνούν το 1 τρις σε διεθνές επίπεδο. Με αυτά τα χρήματα ασφαλώς θα μπορούσε να είχε λυθεί από καιρό το ζήτημα της διατροφής των ανθρώπων στον πλανήτη μας.

α. Γράψτε την άποψη σας για το παραπάνω γεγονός και για το ρόλο και τη χρησιμότητα της διαφήμισης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου